Ik schrijf je verhaal duidelijk en catchy, maar ben niet vies van serieus.

En je krijgt er zóóóóóóóóóóóveel voor terug

“Na een paar zoomcalls wist Judith precies welke toon er nodig was om het verhaal van Temporary Palaces te vertellen. Scherpe, vattende teksten zonder opsmuk. We zijn er erg blij mee. Judith for President!”

— Nick ‘t Riet / Temporary Palaces

Hier kan ik je bij helpen

  • Authentiek, eerlijk en helemaal van jou: ik vertel je verhaal dat past als je lievelingsjasje. Daarbij ben ik best flexibel, maar houd ik de volgende werkwijze aan:

    • Ik interview je over de hoe’s, wat’s en waarom’s van je bedrijf.

    • Dat werk ik uit in webcopy als je missie, brandstory, visie, sales- en contactpagina. Maar denk ook aan blogs.

    • Daar vind jij hoogstwaarschijnlijk wat van (feedbackronde 1).

    • Dat verwerk ik.

    • We zetten (telefonisch) de puntjes op de i. Dat is feedbackronde 2.

    • En bij dat alles houden we de vaart er lekker in.

  • Ook voor idealistische zaken kun je me bellen. Graag, zelfs. Zo heb ik laatst meegewerkt aan de strijd tussen burgers, boeren en de achterkamertjespolitiek.

    Mijn opdracht: interview burgers die al vijftien jaar strijden tegen de stank van hun almaar uitdijende buren: megastallen vol varkens. Heel veel varkens.

    Ik help je graag je verhaal zó te vertellen dat ie binnenkomt: in duidelijke taal, zonder poespas en recht in ‘t hart.

  • Zin om een feestje van je mailflow te maken? Ik wel. Niet zo’n salesie gebeuren, maar eentje die je klanten willen spellen. Eentje die óók nog eens goed converteert. Omdat je verhaal duidelijk, verrassend en naja, gewoon supertof is. En dat proef je in elke mail terug.

    Keertje praten? Mail me even.

  • Toffe ideeën? Bel me, of klik even op die paarse button. 💡

100% match-garantie

  • Aardige types voor mens en omgeving.

  • Ja, ja en nog eisen stellen ook. Komt omdat ik in 1865 als beginnend copywriter (moet wel een promo-praatje blijven hier) ooit op alles ja zei. Het gevolg was een dolende identiteit en veel kennis over dakpannen. Maar men wordt ouder, en vormt zich en… jaaaa, ja, ja.

    Komt erop neer dat ik topwerk voor je wil leveren. Daarom hier een mini-waslijstje aan onderwerpen waar ik graag over schrijf, luister of lees.

    Bijvoorbeeld: bananenrepen uit de Flevopolder (of andere innovatieve, of lieve superproducten), subculturen van ex-walvisvaarders tot millennials (kom zelf uit ‘88 - gratis praktijkervaring), gentrificatie, gelijkheid, plasticvrije supermarkten, kleine bedrijfjes die de ja-zo-gaat-het-hier-altijd-al-lobby willen aanpakken, grote bedrijfjes die de ja-zo-gaat-het-hier-altijd-al-lobby willen aanpakken en dan nog van alles over beweging, psychologie, voeding, ‘t lichaam en, en, en, en...

    Oké, ik ben dus erg nieuwsgierig en hoor graag met wat voor tofs jij bezig bent!

Leuk, hoor. Maar hoe duur?